KLIK - KLIK

May 24, 2010

nah....ambik ko~~

salam semua...kali nie aku nak story sikit sal ketenangan hati aku di gugat...erm...bukan nya ape...dah aku nak tau sgt sal blog org...sekali dia bg url dia...pergh~pe lg...nah...ambik ko...

hahahaha...walau pe pon, aku turut bahagia utk dia...ceh~~...walaupon dlm hati masih ade syg...tp mmg syg nye...aku kena lupakan je semua harapan yg x kan jd nyata 2 ha...buang mase je berangan2 mengenai sesuatu yg x kan jd kenyataan...

erm...2,3 hari nie aku asyik rase sedih je...erm, nape ek??...kalo smlm, aku sedih sbb dia x layan aku sgt...ari nie pon same je...huhuhu...mungkin 2 je cara dia nak buat hubungan nie semakin jauh...huhu...aku x marah dia...sbb aku pon salah...yela...dh tau dah die dh de yg punya...nape masih g tunjuk muka dkt dia kan??...walaupon hari2 dok bual ngan dia...serius~kami x penah berstory sal HATI kami...

bagi kami...CINTA kami perlu d STOP kan...sblm menjadi parah...mungkin dia nk bg fokus untuk mase depan dia ngan gadis yg menjadi pilihan kuarga dia...mmg aku x nafikan...dulu, aku rase mcm benci dia sbb dia pnh bt aku rase malu d dpn kawan aku walaupon, rasa nye kawan aku x dgr mase 2...tp ye lah...kata org...BENCI LAMA2 SAYANG...dan nah~terbukti...mmg benar kata2 org 2...

ari nie lak...bile aku bg coklat TEBLERONE kat die...die ambik, tp die pergi tinggalkan dkt kedai...mmg r aku terasa kan dia wat mcm 2..tp, aku kena la akur...2 keputusan dia...walaupon aku nak je bgtau dia...kalo x nak, x yah ambik...tp benda dah jd...nak wat camne...walaupon hati aku tergores lg...aku kena terima hakikat nie...

erm...bile aku muhasabah diri balik...aku rase bt pe aku dok sibuk2 mencari CINTA??...padahal CINTA aku 2 akn dtg bile2 mase je...aku cume perlu lalui dgn rase tenang, ngan hati terbuka utk terima CINTA yang ikhlas...dan aku cube utk CINTA kpd ILAHI...keran itu 1000 kali lebih baik drp aku mencintai laki2 yg blm tentu menjaga aku mcm mane DIA menjaga aku...

so...walau sesedih mane hati aku ngan ape yg telah berlaku, aku tetap akan lalui hari2 yg DIA berikan kpd aku ngan lbh baik...utk aku mematangkan diri aku...kdg2 aku rase nak gelak bile dkt2 nak abis LI nie byk lak kejadian2 aneh yg aku x jangka akn berlaku lam edop aku..hahaha...ape dia perkara aneh 2??...ne leh bgtau...hehehehehehe...

haaaaa....berbalik pd tajuk post kali nie...aku bkn nye pe...aku just nak ucap semoga bahagia la wat pasangan yang bernama rasnie nie...aku tau diorunk bahagia...mmg aku dah jangka...urm~~

aku lak...tetap menjadi individu yang suka akn gelaran cik slipper nie...aku pn x tau...tp stp benda yg aku leh gantikan ngan slipper nie...aku akn gantikan...dan itu menjadi trademark aku...CIK SLIPPER...sampaikan d enset pon aku tulis slipper90...fanatiknya aku terhadap slipper nie...hahhahaaha...lawak~

oklah...nti aku sambung lg bab nie...xde idea dh...byk cerita tp xtau nak olah mcm ne,,

RADIO ALREADY BERBUNYI...bye~salam...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki