KLIK - KLIK

September 11, 2010

fokus aku~~

kali nie...aku cube utk meninggalkan semua kesedihan aku..aku cube utk melupakan ape yg pernah terjadi dlm hidup aku...aku berazam utk meningkatkan kualiti hidup aku...d samping ingin mencapai ape yg aku ingin kan...utk memenuhi hasrat family aku...hasrat aku sendiri...sku cube keluarkan diri aku daripada terus mengingati kesedihan2 lampau...aku akn cube menjadi anak yg baik, student yg cemerlang...dan kawan yg baik??...aku x tau...ape mkna kawan...aku bkn nak mengungkit...tp aku hanya nak...aku sedar...antara kawan dan family...family lebih penting...yup!!...bkn aku nak nafikan kepentingan kawan...tp...aku x tau lh...kawan2 aku xde pon yg dtg beraya umah aku...aku sedih...patut x kalo aku jgk x g raya umah mereka??...ntah lah...

d mana kawan2 aku??...kawan2 baik??...huhuhuhu...aku x tau...tp aku cube faham mereka2 jugak buzy...

aku x nak serabutkan kepala aku ngan fikir semua 2...

aku x kan biarkan pointer aku sem nie jatuh...aku akn pastikan AKJ menjadi milik aku lagi untuk sem ini...aku akn berusaha untuk mendapatkan pointer itu...aku takut kalo2 pointer aku jatuh...bkn aku mtk...tp aku nak coretkan isi hati aku je...sbb aku tengah takut sekarang...

arrrgghhhh!!!...tension!!!~~

aku x keruan sekarang...tolong lah aku...keluarkan aku dari situasi ini...aku takut!!!~~i want 2 crying now...aku terlalu takut...

ya ALLAH...bantulah aku...aku menerima segala takdir MU...ya ALLAH...aku x berdaya tanpa bantuan MU...hanya KAU yg mengetahui segalanya...janganlah ENGKAU memberikan aku beban yg x mampu aku pikul...aku takut andai aku tersungkur dan tersasar dari landasan yg telah d tetapkan oleh MU ya ALLAH...aku terlalu takut!!!~~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki