KLIK - KLIK

May 03, 2011

sila dengarkan aku~~

assalamualaikum dan hye.

aku sebenarnya x tau nak cakap ape. aku cuma nak cakap bahawa aku tak de rase CINTA untuk d berikan pada dia. insan yang sudah menjadi cople aku untuk tempoh 2 bulan lebih. aku sendiri tak tahu nape. apakah aku masih ingat si dia yang dulu?. ye..sememang nya, dan aku akui, aku masih ingat si dia yang dulu. sedangkan, aku tau. semua itu sia2 saja. aku tau si dia yang dulu sudah lama melupakan aku.

aku tau, aku sudah menghampakan dia. tapi aku x berniat nak lukakan hati dia. aku cume x mau dia menyesal, aku x mau tambah dosa dengan kepura-puraan aku. aku tau aku x pantas untuk semua itu. jadi, aku cume tau bahawa aku sukar untuk mempercayai lelaki dan aku merasakan rasa CINTA itu sudah tiada. aku cube, aku cube menanam kan semula rasa CINTA itu, tapi aku merasakan sangat sukar. why??...

(im confuse)

aahhhhh!!!!!!!!. aku sangat malu, malu kerana aku telah melakukan hal itu untuk sekali lagi. apakah yang sebenarnya yang aku mahukan?. apakah maksud CINTA yang sebenarnya yang aku paham kan?. aku sendiri x tahu, mungkin kah CINTA aku sudah mati?. mengapa aku tidak mampu menerima dia sebagai insan yang istimewa yang bertakhta d hati aku nie?. mengapa aku masih tidak mampu membuang rasa CINTA, RINDU aku pada si dia yang dulu?. kenape?.

betulkah tindakan aku ini?. betulkah tindakan aku dengan memutuskan hubungan aku dengan dia?. sedangkan aku tahu, dia amat sayang aku. nape aku masih ade ragu2 terhadap dia?. adakah hanya kerana dia x col aku bila aku ingin borak2 ngan dia?. adakah kerana dia tidak mampu menjadi seperti yang aku inginkan?. sedangkan dia adalah insan yang sangat patuh pada agama, dia merupakan seorang anak yang patuh pada kedua ibu bapa, dia merupakan lelaki yang layak untuk d pilih untuk jadi seorang pemimpin keluarga dan dia juga merupakan seorang yang setia.

jadi, ape lagi yang aku cari?. jadi, ape lagi yang aku nak kan?. ape lagi yang aku tunggu2 kan?. aku x paham. aku x tau. aku keliru. aku merasa berdosa kerana melukakan hati dia. sedangkan dia sangat baik. mungkin korunk akan labelkan aku sebagai Player. aku jugak merasakan begitu. tapi, aku x punya CINTA untuk d berikan pada dia. apakah kerana aku masih berharap pada si dia yang dulu?. aku x tau. sbb bile aku sendirian, aku rase bosan, bile aku ade Teman, aku rase x best. nape semua nie yang aku rasakan terhadap insan yang tulus iklas menyayangi aku?. nape aku x dapat nyahkan saja si dia yang dulu dari terus meRajai fikiran aku?. nape si dia yang dulu masih berada d tangga teratas dalam hati aku?. apakah dia merasakan sebegitu jugak?.

(ape sebenarnya maksud CINTA??)

sumpah!. sumpah aku x tau ape sebenarnya kemahuan hati aku. aku akui, aku dh byk kali lukakan hati insan2 yang menyayangi aku. nape aku buat begitu?. please. somebody tell me, what should i do?. mungkin kah aku perlu elakkan daripada mempunyai Teman sehingga hati aku benar2 yakin CINTA itu sudah ade?. begitukah sepatutnya?.

kamu semua tidak boleh menilai aku sesuka hati kerana hanya aku yang tau ape yang aku rase. hanya aku yang tau perasaan aku. hanya aku alami hidup aku.


*note : bukan niatku untuk melukakan mu.
maafkan aku.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki