KLIK - KLIK

September 01, 2011

is all about Eid~~

assalamualaikum wbt dan hye.

hari nie dah 4 Syawal. sedar tak sedar dah 4 hari kita beraya. jadi, sekarang nie masa nya untuk CN hidangkan sedikit gambar yang sempat d snap pada hari raya pertama d umah atuk. hehehe. apa lagi...jum layan.

1. gambar anak2 Abdul Halim aka datuk aku la tu.

hawish ngan zhafran interframe jugak.


2. cicit lelaki Abdul Halim
muhammad khalis ngan hawish


3. cicit lelaki sulung ngan cucu Abdul Halim
hawish rilek...zhafran manangis


4. datuk ngan nenek bersama seorang cucu dan dua cicit


5. keluarga besar Abdul Halim


6. kaum lelaki dalam keluarga Abdul Halim


7. kaum lelaki keluarga Abdul Halim tanpa Pok Awie


8. kaum wanita dalam keluarga Abdul Halim
hawish ngan khalis interframe jugak


9. sama dengan yang atas

10. peace from me



11. d snap tanpa sedar


12. muka saya berselindung..hanya nampak tudung dan sedikit wajah ayu.
p/s : ayu ke??

13. datuk dan nenek aku sebelah mak aku


14. sepupu aku yang masih kecik halus...huk3


15. before my Family sampai umah atuk


16. datuk bersama cucu kecil nye. zhafran dan ammar.
p/s : zhafran lebih tua dari ammar.

cepat je mase berlalu. Ramadhan sebulan telah d lalui. telah habis puasa kita d bulan Ramadhan. sekarang pulak masa untuk kita meraikan Syawal mulia. bersama keluarga dan sanak saudara tercinta. bagi yang mempunyai orang tercinta aka kekasih, mesti la berkongsi kegirangan d hari Syawal mulia bersama kekasih kan?. tapi CN merayakan Aidilfitri bersama family dan sahabat handai je. tak de nye kekasih masih nie. belum masanya. hik4.

sbb tu xde picture CN ngan lelaki. kan3?...



p/s : semua picture d atas d snap pada loksai yang sama pada waktu yang sama. sila klik d setiap picture untuk tembesaran picture.




*note : syawal sebulan wei.
jadi, rayakan lah dengan baik.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki