KLIK - KLIK

December 12, 2012

entry gambar : 061212-081212

Assalamualaikum wbt...

wah!. sudah lama aku tak hapdate blog. bukan nya apa, sebab keadaan tak mengizinkan... so, tak dapat la nak berkongsi cerita - cerita terkini (terkini la sangat....), dan sekarang, dengan izin Allah... aku dapat hapdate. dan dapat kongsi cerita terkini lagi sensasi dengan korang semua. Alhamdulillah...

hehehehe. okey. aku pon taknak bebel panjang - panjang sebab aku dah ngantuk nie. tadi ade test II eko. tak tau la macam mana resut. hope dapat resut yang OK la... Amin... Insya Allah.

seiring dengan gelaran pelajar yang aku sandang sekarang... tiba - tiba... aku rasa, hati berbunga. wallaweh... ops!. stop cerita pasal jiwa - jiwa nieh.

okey. jom tengok apa yang berlaku sepanjang 6hb - 8hb ari tu...



6hb12
 konon nya membaca....

 peace yow...

 candid sungguh gambar ini... haha.

 orang bagi... kita ambik.


7hb12
 senyum lebar (lebar la sangat) dapat BH percuma biarpon......

 d sudut atas pentas sana...

 membaca itu jambatan ilmu...

 saya dapat tag... pakai kat leher.

 ini lah yang d tunggu - tunggu... ada la jugak gambar ngan Ally Iskandar u'ollss....



8hb12
 sha (my roomate) bersama groupmate dia Yenni...

 sokonglah barangan buatan Mahasiswa/I UMT...

 lakonan semata - mata... macam bagi hadiah pon ada. adeh!


the special thing on 8 Dec is... celebrate my friend belated bufday... only her and i... 

dan, ade orang merajuk sebab x ajak dia sambut bufday kawan aku nieh....



okey lah. dek kerana mata dah x larat nak bukak, kepala dah berat.... kena stop sini dulu. nti jumpe d entry lain... 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
THANK YOU FOR READING...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki