KLIK - KLIK

April 22, 2010

dah abis ka puase??~~

assalamualaikum...

nie yang aku x suka sal diri aku...ye la...ade ke patut aku nie was2 same de aku dah ganti abis ke x puase aku??...

sbb sblm aku stat puasa ari isnin lepas...aku begitu yakin, aku hanya perlu puase lg 3 hari termasok ari isnin lepas...

tp bile dah abis ari ke3...aku rase was2...btl ke 3 hari??...atau 4 hari??...
aduh!!...leh lak aku was2 ek??...

g keje td, dok main game je...xde keje...pas rehat baru ade keje...belajar tulis vaucer...hehehehehehehehe...

td g opis pakai baju berkelip2 2...mse g beli paper, org2 yg terima kebajikan tgk je dkt aku...nape??...pelik ke penampilan aku ari nie??...ke aku je yang perasan??...

hik3...perasan cun kowt...hehehehe...

besh ugak nasik goreng aku ek??...sampaikan ank buah aku makan 2 pinggang kowt??...hehehehe...lagi sekali aku perasan...hehehe...bukan nya ape...kalo aku x puji...sape lg nak puji kan??...

ingat esok nak wat ayam masak blackpepper...tp xtau la jd mcm ne...hehehehe...

ok lah...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena la out dulu...

assalamualaikum wbt...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki