KLIK - KLIK

April 24, 2010

tercapai gak akhirnya~~

assalamualaikum...

nie cerita baru 24.04.2010...aku nie ade 1 jenis penyakit yang korunk semua x tau...
aku nie sorg yang x kan pernah puas kalo pe yg aku nak tp x dpt...

utk itu, kalo benda 2 aku leh capai ngan kemampuan aku...aku akan usahakan gak...

macam hal yg berlaku hari nie r...aku dah lame sgt nak gune contact lens...
dari dulu lg...tapi...hari nie, bertarikh 24.04.2010, baru aku dpt...

dengan harga RM48.00 utk 3 pasang contact lens...aku mampu gune...
tp RM58.00 perlu d bayar utk dapatkan contact lens ngan air dia...

serius...mula2 gune...memang rase lain...rase mcm ade sampah lam mata pon ade...
tapi, bile lama2 sikit...dah ok...

sebenarnya aku nak beli 1 psg je...tp salesgurl kata...kalo beli 1 psg, kena pakai sendiri...aku mane penah pakai contact lens...sbb 2 la aku kena beli yg 3 pasang...

utk dapat kan ilmu dan panduan utk menggunakan contact lens 2...tp ok la...berbaloi...contact lens x sampai RM100.00 pon...

kira aku mampu miliki la kan??...erm...esok nak pakai selendang...kena la pakai contact lens...

aku beli contact lens nie utk sesuaikan muka aku bile aku pakai selendang...
sbb 2 aku nak sgt gune contact lens...

salesgurl 2 kata...1 psg contact lens utk 1 bulan...jd, 3 psg utk 3 bulan...
so, bile 24.07.2010 nie...aku kena beli contact lens yg lain...

hehehe...tp, x kisah kowt...contact lens nie boleh je d beli...
rupanya, power mata aku bertambah jd 200 bg setiap belah...
banyak 2...

ish!!!!...terkejut aku...

hehehe...akak 2 kata ag...sblm guna, pastikan tgn bersih...then, kena letak lam bekas yg dia bg...hanya 8 jam utk 1 hari...

hehehhe...byk gak r pantang larang utk gune contact lens nie...maklum la, berkait rapat ngan mata kowt...

erm...setakat 2 je la kowt cerita utk today??...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

so, aku kena out dulu...

ok lah...selamat malam...

assalamualaikum!!...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki