KLIK - KLIK

April 09, 2011

tinggalkan FB untuk kamu??~~

assalamualaikum wbt.

tentu korunk pelik kan.nape aku tinggalkan FB untuk kamu.kamu itu sape?.kamu itu adalah sesuatu yang amat penting untuk aku.untuk aku berjaya dalam hidup.kalo aku x tinggalkan FB untuk kamu, aku bimbang kalo2 kamu akn merajuk ngan aku.aku perlukan kamu lebih daripada aku perlukan FB.FB hanya lah kawan aku d saat aku kesunyian, kesedihan dan kelapangan.tapi bukan itu yang aku lakukan terhadap FB sepenuhnya.FB tetap teman aku.cuma sekarang, aku perlu fokuskan perhatian aku terhadap kamu.kamu yang penting bagi aku.

aduh!.masih berteka teki lak.sape kamu itu kan?.kamu itu ialah Final Exam aku.huh!.so, sape lebih penting sekarang?.FB or Final Exam?. tentulah korunk akn jawab Final Exam kan?.begitu jugak ngan aku.aku tinggalkan FB untuk sementara waktu je.sementara waktu d mana aku akan hadapi Final Exam dan akn bersama ngan Final Exam selama lebih kurang 3 minggu berserta dengan masa study lah tu.okey?.

untuk pengetahuan semua, ini adalah semester terakhir aku berada d Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah, Kulim Kedah.sepanjang tempoh lebih kurang 3 tahun berada d sini, pelbagai kenangan pahit dan manis, suka dan duka aku d sini.menimba ilmu.bersahabat dengan sahabat2 yang datang dari pelusuk Malaysia.setiap detik adalah detik yang akan aku simpan sebagai memori berharga d mana detik2 itu lah yang aku lalui untuk mendapatkan segulung Diploma sebagai bukti aku anak Malaysia yang Merdeka dan sebagai bukti kasih sayang aku pada kedua ibu bapa aku yang sanggup menghantar aku ke sini.dan sebagai membalas jasa kepada kedua ibu bapa aku kerana telah mempercayai aku untuk berada jauh dari sisi mereka.walaupon aku pernah jatuh dan gagal dalam pelajaran, mereka tetap memberi kata semangat walaupon kdg2 mereka memarahi aku.aku tau, mereka marah kerana tanda mereka sayang.

begitu jugaklah dengan pensyarah2 aku d sini.setiap semester, aku dan kawan2 mendapat pensyarah yang berlainan.kerana masa semester pertama d sini, kelas aku d labelkan sebagai kelas yang bermasalah.aku berterima kasih kepada PA aku iaitu Puan Sharifah Yuhayu bt Syed Hamid kerana telah bersabar bersama aku dan kawan2 selama kami d pandang rendah oleh pihak2 lain.kerana Puan kami berubah.terima kasih Puan.jasa2 Puan amatlah kami hargai dan kami akan kenang setiap kata2 semangat yang Puan berikan.kami mendoakan semoga Puan terus di beri kejayaan dalam kerjaya Puan dan semoga Baby Faris sehat2 selalu.kami sayang puan.

seterusnya kepada Puan Anna Zareena binti Azaman.pensyarah yang sangat sporting dan friendly ngan aku dan kawan2.tapi pada pertama kali beliau masuk untuk mengajar kami, kami sangat takut dengan ketegasan beliau.pada awalnya, beliau pernah mengenakan syarat kepada kami semasa kami berada d dalam kelas beliau.antaranya, kami x boleh bising semasa beliau mengajar, kedua, kami x d benarkan bermain henset atau henset kami akn d rampas jika kami ingkar.huhu.kami sayang puan.tenQ puan untuk segalanya.kami sayang puan sangat2.hehehehe.banyak melalut.kepada semua pensyarah2 yang x jemu2 mengajar aku dan kawan2 terima kasih.

jadi sekarang, korunk tau kan nape aku meninggalkan FB untuk Final Exam.yang d atas itu lah sebab2 nya.ye.aku nak tekankan sekali lagi yang aku akan lakukan ape jua untuk Final Exam aku, untuk masa depan aku, untuk insan2 yang menyayangi aku, untuk insan2 yang ingin melihat aku berjaya.aku berjanji untuk tidak mensia-siakan harapan kalian terhadap aku.I LOVE U alls.

sekarang nie, aku tengah kehilangan idea sebab aku sedang berborak ngan dia d talian.huhuhu.si dia membuatkan aku kehilangan idea untuk berbelogger. I love him, ahmad syauqi redha.si dia memberi semangat untuk aku terus belajar.tenQ sayang.




*note : untuk kamu, ku rela.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki