KLIK - KLIK

December 18, 2011

kenduri MELETOP........

1. meh kita usha bilik pengantin kita. cantik!.

2. bukan kenduri yang Meletop tp tayar kereta yang Meletop aka pancit.
saja bagi gempak........

3. yang lain tengah runsing, kau sempat Peace lagi ye Matul??...
jangan marah.

4. mak aku kata..sempat lagi aku snap pic dalam keadaan getir tak tau nak pikir ade jalan tak nak tukar tayar yang Meletop tuh?

5. Matul bersama anak saudaranya yang terbaru...

6. si kacak dan si cantik d hari bersejarah. Majlis sambut menantu.
p/s : pengantin baru ler nie. si putih bersih...

7. hantaran d majlis sambut menantu....

8. asyik Matul je yang ade?...
p/s : takpe...nie kan majlis umah Matul...bg peluang dkt Matul...hehehehe.

9. Selesai sudah upacara menggantikan tayar yang Meletop aka pancit.
dari mana datang nye si Piya nieh?. tulah adik aku yang sedikit hensom...hahaha.




ps 1: aku terus bg korang tgk pic sebab susah nak adjust nak tulis kat atas pic yang 1st.

ps 2 : maaf lah, sebab aku nie camerawomen nye, jadi..xdelah picture aku. sadis!




*note : selamat pengantin baru,
buat kedua-dua mempelai.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki