KLIK - KLIK

June 03, 2012

adakah itu normal?....

Assalamualaikum wbt...

seingat aku.. last aku fall in love sebetul - betul nya tahun 2010. bertarikh 1 June 2010. but...now, i think, i'm in love at the same date. tapi.... aku tak sure jugak sebenarnya. sebab aku tak berapa kenal dengan that guy. dia pon takdela say I LOVE U or what so ever. because of that... aku malas nak beban kan otak aku dengan perkara itu. but... dalam sehari ade lah msg ngan that guy.

bila fikir - fikir balik...aku macam taknak percaya yang that guy ade perasaan sayang dekat aku. sebab aku ngan that guy hanya lah kawan. dan aku tahu, dia pernah ade cople yang bagi aku...jauh lebih baik, lebih cantik dari aku. sebab tu aku malas nak bersungguh mengatakan perasaan aku. dan aku cuba avoid, aku taknak terlebih - lebih. sebab, bila jauh beribu batu macam nie... macam - macam jadi, tak mustahil benda yang dua tahun lepas terjadi.

but... aku sebenar nya, cuba hindar kan daripada meletakkan kesalahan pada that guy. sebab setiap orang berbeza perasaan. cuma, benda yang aku takut akan terjadi itu tak mustahil akan jadi kan?. so, lebih baik aku berhati - hati. even, aku jugak nak bahagia macam orang lain.. aku taknak letakkan harapan terlalu tinggi. sebab, that guy tak pernah bagitau sayang aku atau cinta aku. cuma.. that guy ade bagi hint. tapi... takkan aku nak bagitau hint tu?. hehehehe.

cara layanan that guy itu, seakan - akan memberi harapan pada aku. cuma, aku rasa...jika that guy ikhlas nak ade kan special relationship ngan aku... that guy harus lah bersabar dan menerima kelebihan dan kekurangan aku. dan, aku cuma harap that guy boleh lengkapi hidup aku. dan, lagi indah bagi aku jika that guy ingin kan aku sebagai suri hidup nya. atau lebih tepat, that guy inginkan aku sebagai kekasih halal nya. itu lebih afdal pada aku.

tapi...buat masa sekarang nie, mungkin that guy pon nak mengenali hati budi aku macam aku nk mengenali that guy. dan, bagi aku...jika ade keserasian dan jodoh. tak salah teruskan. dan jika sebalik nya, aku harus rela melepaskan that guy.

so...untuk ketahu cerita selanjut nya... kita tunggu dan lihat je la. buat masa sekarang, aku lebih selesa rahsia kan identiti that guy. itu lebih baik bagi aku.





(so... do u think, aku layak ??...)
 
*note : rahsia tetap rahsia.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki