KLIK - KLIK

December 24, 2011

PART 1 : on the wedding day....

assalamualaikum wbt...

hai kalian. rindu nak tau story terbaru sal pemilik wilayah?. okey!. jom...jom...jom...ade satu event yang aku dan kenkawan hadiri semalam. event majlis perkahwinan ex-classmate DPR'C mase study poli ari tu. ekceli, ex-classmate tu..sempat bersama kitorg sampai sem 3 je. sbb dekat2 nak Final (kalo tak silap...) dia dapat tawaran daripada SPA8 dalam bidang kejururawatan. sebab dia invite kami...maka, kami pon dengan berbesar hati pergi untuk memeriahkan majlis...

kitorg yang dah lama tak jumpe after abis poli ari tu, seronok gila dapat kumpul sekali d majlis edaya tu. even, ramai gak la yang tak dapat hadir kan diri atas sebab-sebab yang lebih menuntut komitmen dari mereka, maka hanya yang dapat pergi je yang ade. antara nya...wan, zaim, rahim, zu, syu, shakira, dayu, akmal dan aku...

even sekejap je dapat jumpe diorang...hati nie rasa happy sangat sebab dah lama nak kumpul sekali. then, d sebabkan ade majlis perkahwinan edaya la kami bersepakat nak jumpa d sana...

ekceli, banyak lagi nak cerita...but, nak tau?...TUNGGU d entry yang akan datang...sebelum tu, kita layan dulu...gambar2 yang snap oleh wan dan aku...okey?. chekitdout....


EKCELI, kitorg pakai baju seakan2 tema hari semalam. warna MERAH.

ALL the gurls in the RED...

rugi ZAIM tak masuk...cantik picture nieh.

wan, kema dan edaya.

SERIUS aku jelos sbb aku xde lam picture nieh.

KEMA dan edaya.

SERI PENGANTIN jelas kelihatan.

EDAYA dan dayu

EDAYA dan ain

EDAYA dan zurina

EDAYA dan syu

WAN nk jugak.

zuzu, wanwan, EDAYA

SAYANG sungguh, pic secantik nie...aku lak xde.

PENGANTIN dan pengapit.



ps : lepas nie sape lak yang akan naik pelamin macam edaya nie?
kita tunggu...dan lihat.



*note : happy sangat.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki