KLIK - KLIK

December 30, 2011

bye..bye 2011...hye 2012....

assalamualaikum wbt semua.

tengah buat ape?. dalam sedar tak sedar...kita dah pon dan telah pon memasuki hari terakhir dalam taun 2011. yes!. terlalu cepat masa berlalu..sehingga kan aku seakan-akan tak percaya yang 2011 akan meninggalkan kita...

rasa macam baru je masuk tahun 2011..tup-tup dah nak masuk 2012. tak percaya mungkin sebab azam-azam 2011 ade jugak yang belum tercapai. antaranya :

  1. nak kuruskan badan...
  2. nak sambung degree...
  3. nak keje yang bagus2...

rasanya itulah azam yang paling aku ingat untuk tahun 2011 yang masih belum tercapai...aku pon tertanya-tanya...tercapai ke tak ketiga-tiga azam yang ketara untuk tahun baru yang akan datang...
so...welcome 2012. aku harapkan 2012 bawa semua azam aku menjadi nyata bersama ngan usaha aku. insya Allah. jadi...aku nak bawak azam 2011 aku ke 2012...

  1. nak kuruskan badan...
  2. nak sambung degree...
  3. nak keje yang bagus2...
kalo tercapai no 1 dan 2 untuk 2012 pon dah ok...amin!!!...harap2 dapatla kan??...

(psst : apakah ini jugak azam 2012??...kawen??...hahaha. insya Allah tak lagi kot.
calon xdak lagi...sape2 nak masuk mintak, boleh la...hahaha)







*note : dairy 2012 takde lagi nieh.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki