KLIK - KLIK

October 18, 2012

Tarik Tali....

Assalamualaikum....

setelah lama tak update, aku kembali. aku tak update sebab laptop aku punye masalah sampaikan takleh nak sign in.... bukan sengaja menyepi, tapi ruang itu tiada. maafkan aku ye...

mulai sekarang, aku akan cuba selalu update untuk berita - berita terbaru... insya Allah... aku baru je sertai tarik tali... dapat masuk semi final....petang esok lawan pulak. tak tau la macam mana. hope semua nya okey - okey saja...

kami kuat... kami makan kuda... hahahahaha.


sekarang, kehidupan d UMT mengajar aku untuk melupakan dia yang telah lama berbahagia d samping isteri nya...but, aku tau.. dengan kesibukan itu, aku mampu lupakan dia....




*note : sabtu nie FINAL  
LIGA MALAYSIA wei...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki