KLIK - KLIK

August 29, 2012

Selamat Pengantin Baru Junaid....

Assalamualaikum wbt...

hai semua. sehat?. alahai.... dah tak lama nak daftar UMT. lagi 3 hari sebelum daftar. hope everything will be okay...

oh...by the way... tadi aku on9 facebook, then...ternampak adik angkat aku post photo hadiah, so... i guess... itu gambar hadiah kawen abg dia. atau Junaid. kawan aku. tapi... sebab kan masalah, sampai sekarang aku lost contact ngan dia. so, aku hanya tahu khabar dia melalui adik dia. alah... dia tu sahabat aku je. tak kisah lah. benda lama jangan d ungkit. aku pon tak nak ade hati yang terluka. sudah bukan ketentuan aku. so, aku terima... Alhamdulillah... aku sudah mampu menerima seada nya. dan, aku tetap anggap Junaid tu kawan aku sampai bila - bila.

d kesempatan nie... aku nak la ucap kan Selamat Pengantin Baru kepada Junaid dan isteri. semoga panjang jodoh nya sehingga ke syurga dan d kurniakan anak yang soleh dan solehah. walaupon, dia dah buang aku sebagai kawan. aku tetap akan doakan dia bahagia selamanya....

d sini.. aku nak uplod gambar kawen dia....

 ( haaa... nilah Junaid.. dan sebelahnya tu, isteri dia... )

tak sangka. ramai kawan - kawan aku kawen tahun nie. yelah... umo dah layak kawen. dah ade calon. so, bina masjid la. hehehe. aku tunggu kawan - kawan aku dulu. aku?. lambat lagi kot, sebab aku pon nak study lagi. dan untuk pengetahuan semua, banyak lagi benda yang aku nak capai. so, sementara aku masih single dan tak terikat dengan apa - apa ikatan, rasa nya... lebih baik aku capai dulu harapan - harapan aku tuh. hehehe. insya Allah. sampai jodoh, kawen la aku. dengan siapa?. dengan seorang Adam dan dengan jodoh aku la. itu je yang aku mampu bagitau semua korang. hehehehe. 

ops... tiba - tiba aku teringat yang Junaid, kawan aku nie pernah la cerita kat aku. dia kata, kalo dia kawen nanti... dia tak nak la bersanding - sanding nie. sebab bersanding kan tak d galakkan dalam Islam. so, aku agak... mesti lah, dia hanya buat dalam bilik. ala... tak kisah la. apa yang dia cakap tu hanya rancangan dia. bukan nye ketentuan Allah. so, apa pon, aku doakan dia bahagia ke akhir hayat. tapi, terkilan sebab dia tak jemput aku pon. huk3. 




*note : pasni, sape lak kawan aku kawen ek?

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki