KLIK - KLIK

January 18, 2013

Redha Allah terletak pada Redha Ibu Bapa...

Assalamualaikum...

nie ada short entry, kalo last entry tu aku ade post pasal kisah cinta klik sini. tapi, kali nie, aku cuma boleh katakan, aku tak boleh teruskan hubungan tu. aku punye sebab nape aku perlu putuskan. walaupon aku sendiri sedih sebab terpaksa lukakan dia lagi, namun.... sebab yang paling kuat mengapa hubungan tu putus, biarlah aku sorang je tahu.

jika aku beritau, mungkin aku akan bercerita tentang insan yang paling aku sayang d dunia nie, insan yang telah berkorban banyak dalam hidup aku. cuma, aku akan tetap doakan kebahagiaan dia. semoga Allah memberikan pasangan yang baik, solehah dan yang menyayangi dia sepenuh hati dan semoga pasangan dia akan menjaga dia sebaik-baiknya kerana dia sangat baik.

sepanjang aku mengenali dia, dia sungguh baik. one more think i want to say to u,

Redha ALLAH terletak pada REDHA Ibu Bapa. so, renung-renungkan.




*note : aku akan berusaha 
membahagiakan ibu bapaku.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki