KLIK - KLIK

April 02, 2013

coretan skema I


sebelum hamba meneruskan taipan ini. ketahuilah oleh semua, bahawasanya, hamba sekarang berada d Terengganu Darul Iman. d UMT d mana, berada nya hamba di sini adalah tiada sebab lain hanya lah untuk menuntut ilmu. Alhamdulillah. d sini, hamba bertemu dengan ramai kawan yang sudi berkawan dengan hamba. sebenarnya, d awal-awal ketahuan hamba tentang jawapan UPU yang menyatakan hamba dapat futher study d UMT, hati hamba memang berat. kerana, sini bukan lah pilihan utama hamba. sebab nya?. biarlah hamba seorang saja yang tahu. hehehehe.

namun, apa yang hamba tak sangka ialah, dengan hadir nya hamba d sini, hamba semakin dapat ramai kawan. sekeliling hamba, ramai yang selalu menegur hamba bila bertemu. sebagai tanda persahabatan kami. dan bagi hamba, sekali hamba berkawan, hamba nak berkawan buat selama nya. macam hamba berkawan dengan kawan-kawan hamba yang lain.

ke mana pon hamba pergi, hamba bersyukur kerana Allah menghadiahkan kawan-kawan yang baik untuk hamba. jika nak d nyatakan sorang-sorang, pasti panjang entry kali ini. tapi, ketahui lah oleh kalian semua, bahawa.... hamba tak kesal mengenali kalian semua.

bila hamba datang ke UMT, hamba seakan-akan kekangan masa untuk terbang pulang ke kampung yang hanya 3jam dari sini. kerinduan hamba sangatlah tinggi kepada Mak dan Abah d kampung. kerana, tanpa mereka....tiada lah hamba.

 masjid kristal

 Taman Tamadun Islam

 sekeliling TTI

Terengganu Museum





*note : hamba tak sabar nak balik bercuti.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki