KLIK - KLIK

June 11, 2010

kenduri....kenduri....dan kenduri lagi....~~

ha....tajuk nie sesuai utk d bicarakan kalo dah tibe musim cuti sekolah nie...hehehehe...yela...mse cuti sekolah nie la ramai yg ambik kesempatan utk buat majlis perkahwinan ngan harapan utk bertemu kawan2, sedara mara yg dok jauh2...tambah2 lagi yang ade ank sekolah ag...

so, aku dh agak dan dah lali dh...kalo tibe je musim cuti sekolah...ramai yg balik kelantan atau pon balik kg msg2 utk celebrate majlis perkahwinan member2 dan keluarga...aku pon termasuk gak r...

mane tak nye...semalam 10.06.2010...dah tamat LI pon staf dkt tmpt keje masih ajak g makan kat tmpt kenduri...hehehehe...terbayang lak mcm ne la aku kawen nti...hahahaha...angan2 lak...study pon x abis ag...mak aku pn x bg kawen ag...mak kata ambik degree dulu...huhuhu...

hehehehe...aku rancang x mau bt majlis mse cuti sekolah...ok x??..heheheh...bkn nye ape...x nak bz ngan org ramai la kata kan...hahahahaha...











so...gmbr2 kat atas 2...aku sertakan utk pembace2 blog aku...hehehe...utk tatapan...sepanjang aku p kenduri sane sini...memenuhi undangan daripada sedare mara dan kenkawan...tp setakat nie...xde ag kawan2 sebaya aku yg aku kenal kawen...hehehehe...teringin kowt...hahahahahah...

ok lah...chow~~

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
CiK sLiPPer's_90 said...
This comment has been removed by the author.

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki