KLIK - KLIK

June 25, 2010

esok masuk kelas yg pertama bg sesi jun 2010~~

bile dh abis LI nie...rase mcm beku lak otak aku nak belajar balik...dgn repot LI yg belom tentu d terima lg...ngan repot yg x d antar ag...hehehehe...ye la...camne nak antar kalo lecturer penilai xde??...tp nasib r aku ngan kawan2 bilik aku dh p dftr module...sbb esok dah stat kelas...hehehehe...kalo puan ayu dah de esok...leh settlekan ape2 yg perlu d settle kan...

tapi mcm ne esok??...ye r...ngan kelas nye lg...rasenye jadual sem nie padat kowt...ngan kawan2 yg bermacam2 ragam ag...hehehehe...hope can be good...hehehehe...i miss my LI time...miss my mum and dad and my bro and sis...i miss my room...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki