KLIK - KLIK

July 11, 2010

good mood....tp d spoilkan~~

issshhhhh....xtau la nape mood aku yg elok2 leh d spoilkan...
huhuhu...sbnrnya...malam tadi aku ngan rakan sebilik p melalak dkt giant...
i mean...g karoke...wah~~~best...hilang tension...hehehehehe....
tp ngah syok2 nak pilih lagu...mak aku tifon...


bile dia tnya dok kat ne...aku kata la...dok karoke...
huh........mak aku ape lagi??...bg nasihat dkt aku...
huhuhu...tp aku rase aku dh bt mak aku susah hati...sbnrnya...aku p karoke ngan teman sebilik...kami je...semua pompuan...


bile dah abis 16 lagu...kami balik...on da way nak balik...tgk enset de mesej...
mesej 2 kata esok de kuiz...wah~~aku pon ape ag???...rase mcm mood happy...mood xde tension d spoilkan...kami pertikaikan kenape x bgtau...


dia kata dah de dak bgtau dkt fb...tp mungkin salah kami gak...tp x leh la nak espect kitorg on9 fb utk 24 hours kan??...tp pape pon...its ok...sbb kelas pon....sgt2 best 2day...hehehehehehe....


sekarang nie...aku nak study utk kuiz this evening...wish me luck~~~

but last song kami nyanyi malam td ialah lagu...KOI MIL GAYA...best sgt...tp klip video lagu 2 hampeh sangat...huhuhu...dan kami pon memang melalak selalak lalak nya la mlm td...

buat...kema, qilah...ain(bu)...tq 4 da last nite...

syg korunk semua...muaaahhhhssssssssss!!!~~~~~~korunk memang terbaek la...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki