KLIK - KLIK

July 21, 2010

kelahiran~~

post kali nie...just nak ceritakan berita gembira iaitu...abang aku telah selamat menjadi bapa kepada seorg bayi lelaki hasil perkongsian hidupnya.bersama kakak ipar aku...hehehehe...maka, dengan rasminya...ahli keluarga aku telah bertambah...dan, bile raya nti...mesti riuh umah aku 2...hik3...kali nie mak ngan abah aku dapat cucu laki...

wah...mesti mak dan abah aku happy sbb dah dapat sepasang cucu daripada kedua anaknya...hehehehe...dan aku lak...dah jadi makcik kepada dua org anak sedara aku...hek2...happy nye...

tarikh kelahiran bayi lelaki tersebut ialah pada 19.julai.2010...jam 4.05 petang...hehehehehehe...tetiba teringin nak balik kg sekali lg...nak tgk baby...tp rase nye mcm x leh je sbb...ari 2 aku dah balik...agpon, aku banyak keje kat sini...

hehehehe...d sini aku sertakan gambar baby boy tersebut tau??...hehehehe...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki