KLIK - KLIK

July 02, 2010

meluat~~

aku meluat betol r ngan satu org pompuan nie...x abis2 nak cari aku marah...eh pompuan...kau jgn nak kata aku mcm2 ek...kau ingat aku x tau??...ape lg mslh kau nie??...kau nak ******, aku dah bagi...kau nak ape lg??

kalo kau pikir lepas kau dapat ******...aku ngan dia x kan contact sampai bile2...kau mmg silap...aku tetap akan kawan ngan dia sampai bile2...sbb sblm kau ade pon...dia dah kawan ngan aku...

tp aku nak bgtau kau...lepas dia cople ngan kau...dia dh x jd dia...dia dh berubah sgt...sampai kan ngan kawan2 pon dia ambik endah x endah...tp until now...sbb korunk berdua...aku rase aku dah hilang banyak sahabat...

tp walaupon korunk berdua bg aku satu HADIAH yg paling x ternilai nie...aku tetap masih bodoh merendah diri meminta maaf dan mengharapkan korunk akn jd kawan aku balik...tp...as wat i think...manusia selalu lupa...dan manusia x kan bt sesuatu tanpa mengharapkan balasan...

walaupon korunk tgk aku jahat...aku tetap aku...korunk dah membuang aku sejauh jauh yg boleh selepas 1 kesalahan yg aku x sengaja lakukan...korunk dah judge aku d situ...so, d mana keadilannya??...

ape2 pon...aku harap korunk berbahagia hingga ke akhir hayat ye??...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki