KLIK - KLIK

December 08, 2010

again~~

1st off all...selamat tgh hari menjengah ke petang dan assalamualaikum buat kamu semua...

urm...aku nie tgh confius...sbb aku de terima colling drp shbt atau kenalan aku...

its all about the fb...perkenalan nie bermula di fb...

aku sebenarnya x yakin...

aku ngan dia kawan jer...

dan untuk pengetahuan korunk...

aku ngan dia pernah gaduh...

dan aku sendiri pernah remove dia daripada jd kawan aku...

but...then, we are going get the new friendship...

after he clash with her ex-gf...

and...i dont know why they got clash...

urm...its not about me...

but now...


setelah aku pernah berjanji ngan diri aku untuk tidak COPLE selagi aku x tebus kegagalan aku d sem 5 ari tuh...dia coll aku...dan bercakap tentang COPLE ngan aku...

aku mula2 nya heran gak...sbb dia sblm nie mane penah cakap sal COPLE ngan aku...

urm...agpon, sape lah aku nak COPLE2 kan??...nti x pasal2 aku kecewa dan menangis lagi...

aku x yakin la...

aku x menerima lg dia...sbb aku x yakin...

dia kata "awk kan mudah terima cinta sblm nie??"...

aku kata "mmg la...tapi x semestinya sy boleh syg org yg sy terima spt sy syg dkt org yg sy suka..."

tapi aku x suka bile dia cakap aku mudah terima CINTA...

dan bagi aku...aku mmg menerima sesiapa je yg dtg...

but my love bukan datang bile aku terima sesiapa yang datang...

aku banyak kelemahan yang mungkin sesiapa pon x kan terima aku...

yup!!,...sememang nya aku nak jugak di cintai dan mencintai...

but...aku x kan pakse org menerima aku ape ade nya aku...

sebab aku sedar siapa aku...then, lebih baik aku hanya keep the friendship dengan sesiapa je...

aku KALIS CINTA??...mungkin. kalis sbb dh banyak kali COPLE, GEMBIRA, KECEWA & NANGIS...

ia menyakitkan...walaupon aku x menyayangi sesiapa yang aku terima...itu x bermakna aku kejam utk bersuka2 apabila aku dah menerima seseorang...

sbb prinsip aku...sekali aku terima seseorang...aku akn cube untuk mencintai, menerima ape adanya sesiapa yang aku terima tuh...

but selalunya...bila aku terima sesiapa yang aku terima tuh...ia x kan kekal lama...sbb akan ada penyebab yang akan buat aku kecewa...

aku x boleh terima itu semua...aku seorang yang kuat berprasangka...kuat cemburu...dan kalo sesiapa yang aku terima tuh x mampu memahami aku...

dan itu lah yang akan menyababkan hubungan tuh putus d tengah jalan...dan aku yang menangis...

sedangkan nape aku perlu nangis??...kan aku x cinta sesiapa yang aku terima tuh??...

yup!!...mmg...but apabila org yang sentiasa bersama aku meninggalkan aku...aku jadi sedih dan aku akan bertambah tidak yakin dengan CINTA...


so...sekarang nieh...aku x tau ape yang patut aku buat...aku x yakin...dan aku x nak korbankan sebuah persahabatan dengan menjalinkan CINTA...mmg la CINTA tuh indah...

but...aku takut hubungan tuh setakat sekerat jalan...sedangkan persahabatan yang di bina sebelum nie amat menyenangkan hati aku...

dan aku x nak persahabatan bertukar menjadi cinta sebenarnya...sbb dah banyak kali aku lakukan semua tuh...

BERSAHABAT-->BERCINTA-->CLASH-->UNGKIT MENGUNGKIT-->LOSS CONTACT-->RINDU-->MENANGIS....

semua tuh berat untuk aku...

aku x yakin aku boleh bawak 2 benda dalam 1 mase...



ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!~~


*note : help me!!~~GOD...please help me to get the answer about my question...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki