KLIK - KLIK

December 03, 2010

aktiviti hari nie~~

salam ceria dan salam 1 Malaysia buat semua visitor2 blog aku...

erm...kali nie aku nk story sikit sal aktiviti aku...

aku nie bukan nye ape kan...

kalo aku pksa mata aku tido pon...

nanti kepala aku pulak yg pening...

biarpon...mlm td hampir jam 2 baru aku tido...

huh....jom kita tgk ape aktiviti aku hari nie....

  1. bangkit tido....kemas bantal semua2...
  2. ambik tuala...dan mandi...
  3. then...basuh kain serta sidai kain...
  4. pas 2, aku terlebih rajin lak hari nie...agpon, semua bahan2 dah ade...jadik...aku pon sediakan bahan2 yg diperlukan,..
  5. dan buat nasik goreng...(xde la sedap taraf chef2, tp kalo sekadar aku sendiri nk makan 2..boleh lh...)
  6. lps siap nasik 2...on9 fb dan berblogger....
  7. main game....
  8. dan ape2 yg sesuai utk di lakukan d hujung minggu cam nie....

huarrggghhhhhhhhhhhhhh~agak bosan...sbb org lain still tido...

:)

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki