KLIK - KLIK

December 07, 2010

berpanjangan~~

salam semua....dan selamat petang...

kepada visitor2 semua...dan tq sbb sudi menjengah ke blog nieh...

urm...ari nie...aku just nak kongsikan sesuatu perasaan aku...

yang sampai sekarang masih menebal nieh...

mesti korunk pelik sbb aku bercakap mengenai berpanjangan dan perasaan kan??...

hehehehe...sebernarnya x pelik...

tapi aku nak bgtau dkt korunk semua bahawa...

aku masih teringatkan JY dan ia berpanjangan sehingga sekarang...

walaupon dia dh block aku dkt fb...( kejam x dia??...sbb siap block2 aku kan??...)

kepada JY...maaf ye jika aku lukakan hati kamu dengan kata2 aku tuh...

aku gurau jer...aku tau kamu x kejam...

dan aku tahu...kita hanya di beri kesempatan sehingga 2 bulan je untuk bersama...

but its ok...sbb semua yg berlaku 2 salah aku...

hahahahahaha....(sila bace dengan lagak ngeri dan lagak berlagak...)

tapi bile aku terlihat fb adik dia...aku semakin rindu dkt dia...

wawawawawawawawawawawawawa......... :'( (nangis)

macam mane aku nak lupakan ko??

urm...ko x penah nak paham perasaan aku kan??...

ahhhhhhhhhhhh!!!~~

sepatutt nya aku dh x berbicara hal ini d blog aku...

tapi....ahhh!!...aku cume meluahkan ape yg aku rase dan lalui....

lagipon...ko bukan nya kisah tentang aku...

kan3???....

uhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!~~~



ok lah!~~chow!!~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki