KLIK - KLIK

September 18, 2011

maafkan aku !~~

assalamualaikum....

kali nie entry nie d tulis d kala aku mengingati semua kenangan aku dan dia.

siapa dia?.

siapa lagi kalo bukan....

JY....

berapa penting kah dia d hati aku?. well. sungguh aku sendiri tak paham nape aku masih perlu ingat semua kenangan2 aku dan dia dulu. maafkan aku wahai, sayang ku... mengapa begitu mendalam makna kehadiran mu terhadap hidup aku?. betapa banyak nye impak kehadiran dirimu sayang. betapa banyak nya makna kasih sayang yang dirimu berikan pada ku.

aku akui...aku telah berjanji berbanyak-banyak kali untuk meninggalkan mu, untuk melupakan mu...untuk menjauhi kamu, untuk tidak mengganggu kamu...tapi hasilnya, TIADA kan?. dalam banyak2 hari...tiada satu hari pon hari aku melupai kamu. why?. kamu memang bukan pertama, but...kamu memang berjaya mengubah aku, aku hampir2 mensia2 kan kejayaan aku kerana tergila-gila kan kamu. betapa aku hanyut kerana kamu. apa masih belum cukup kuat untuk aku meyakin kan kamu bahawa aku sayang kamu? mujur...mujur aku mampu menyekat kerinduan dan kegilaan aku kepada kamu demi ibu bapa tercinta yang ingin melihat kejayaan aku.

tapi..maaf!!. aku tidak menyalahkan kamu d atas segala yang pernah terjadi. mungkin semua yang pernah terjadi antara kita adalah salah aku sendiri sebab telah membiarkan kamu masuk ke dalam hati aku, membiarkan kamu mengetuk pintu hati aku, membiarkan kamu menggetarkan jiwa aku. sehingga sekarang, hatta aku melihat wajah kamu...aku merasa sayu, merasa rindu dan sayang masih menggebu. merasakan aku dan kamu masih seperti dahulu sedangkan itu semua tidak benar sama sekali.

walaupon aku mengingati kamu sehingga terbawa2 ke dalam mimpi. aku merasa sudah cukup bahagia kerana Allah masih membiarkan kamu singgah dalam mimpi aku walaupon mimpi itu jugak la yang akan membuatkan aku menunggu kamu. menunggu panggilan kamu, menunggu sms kamu. tapi...sayang nye T.I.A.D.A. mungkin benar kata orang...TAKKAN BERBUNYI JIKA BERTEPUK SEBELAH TANGAN.

dalam sedar tak sedar, sudah setahun sebulan dua minggu dua hari kita berpisah sebagai cople. dan dalam ingat tak ingat jugak lah aku telah meminta hubungan d putuskan pada hari lahir kamu atas sebab - sebab yang hanya perempuan tahu mengapa perempuan meminta itu semua. perempuan mana tak sayu, tak sedih bila dia merasakan bahawa diri nya tak layak d cintai oleh lelaki yang d sayangi dan bila dia merasakan bahawa...APALAH ADA PADA HUBUNGAN JIKA TIADA KEJUJURAN. aku memang meragui kamu!. maafkan aku sebab meragui kamu.

aku pernah kan kata bahawa aku takut untuk jatuh cinta sbb aku pernah d kecewakan. dan kamu berjanji akan bersama dengan aku untuk menjaga hubungan kita. but.. maafkan aku sekali lagi jika aku meragui kejujuran kamu atas sikap kamu yang sangat berlainan.

erm...sudahlah. kalo nak d ceritakan, terlalu banyak. tapi...cukup lah, biarlah aku saja yang tahu betapa aku merindu kamu. betapa aku seksa tanpa kamu. betapa aku sedih kerana ketiadaan kamu.

jika kamu bukan jodoh aku, aku redha!. aku jugak akan menunggu sang ADAM datang membawa aku ke arah cinta ABADI, yang bisa membimbing aku ke jalan yang benar, yang akan memperisterikan aku...yang akan menjadikan aku sebagai PERMAISURI nya untuk bertakhta d singgahsana hati nya. aku perlukan sang ADAM yang mampu menghargai aku selayak nya aku kerana aku jua manusia biasa seperti kamu.

sekali lagi...maafkan aku kerana wujud nya entry ini. dan maafkan aku kerana telah meyesakkan hidup kamu.





*note : tetiba malam nie aku sangat
merindui kamu hingga
aku mampu entrykan entry nie.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki