KLIK - KLIK

September 25, 2011

mengimbau kenangan~~


assalamualaikum.

hye. setelah agak terlalu lama tak update (eh...jap,jap,jap...betul ke lama tak update?. rasanya tak pon kan?...)
anyway, entry nie hanya untuk mengimbau kenangan d Langkawi bersama staff tempat aku wat LI aka Latihan Industri aka praktikal tahun 2010. okey aku akui aku rindu semua saat indah sama ada pahit atau manis yang pernah aku lalui.

okey. dah!!..jum lihat photo2 yg sempat d snap...photo's from camera Tuan Azyah.















hehehe. photo's snapped by En. Rokemi...
















from Siti Zaidah...








hehehe. korang layan je photo's d atas ye?. im leaving u olls...btw, nantikan photo's lain d next entry...dah tak larat den nak upload photo's yang banyak nie.


waktu nie...pertama kali ke Langkawi. nasib baik la organisasi tempat aku wat LI bermurah hati nak bawak aku dan kawan p sana. walaupon, kami hanya lah menumpang selama 6 bulan d sana. layanan mereka sangat tiptop pada kami. actually, memang aku rindu sangat2 time tuh.




*note : kenangan bersama
d abdikan d hati.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki