KLIK - KLIK

January 01, 2012

catitan pertama d 2012....



assalamualaikum wbt semua...

dan selamat sejahtera. ini adalah entry yang pertama d 2012. ye!!...macam tak percaya yang 2012 dah tiba...semalam Kota Bharu hujan tak henti2...mungkin, itulah hujan rahmat. kerana masih d beri kesempatan oleh Allah untuk terus bernyawa dalam tujuan mengabdikan diri kepada Nya. agar kita terus menunaikan kewajipan kita kepada Nya...dan buat yang telah tiada, kita boleh doakan moga2 rohnya d tempatkan bersama orang2 yang beriman. amin.....

dalam lipatan 2011...aku nak sangat realisasikan impian untuk dapat futher aku punye study...insya Allah 2012 adalah tahun nya. sebab perancangan aku masih jauh dalam menuntut ilmu...dan dengan terbukanya lembaran baru 2012...aku harap, aku dapat menjadi seorang manusia yang lebih taat kepada perintah Allah, menjadi seorang anak yang solehah kepada kedua ibu bapa, adik dan kakak yang baik untuk adik beradik, kawan yang baik untuk kawan2 semua...

untuk itu...marilah tengok muka kudus seorang wanita d hari pertama 2012.......


kudus tu yang tak tahan...padahal maksud kudus pn tak tau...hehehehe.
terok kan?...





*note : Happy New Year to all...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki