KLIK - KLIK

March 21, 2012

spontaneous Thursday # Novel vs Purse


hobi yang bermula dari standard/darjah Enam.
lepasan UPSR la katakan.
mulanya, sekadar nak isi masa kosong.
and the first novel aku bace ialah
HATI SEORANG WANITA by Norhayati Berahim.

tapi...bila dah lama jadik hobi lak. until now. i still read the novel.
and sometimes, i will repeat the reading even dh banyak kali bace.

tajuk gempak. padahal just saying about the novel. biasa la. wanita, mana penah lari dari nak melaram.
aku pon...dalam banyak2 benda kewanitaan, salah satu hobi yang takleh elak ialah hobi mengumpul DOMPET WANITA / PURSE.
lagipon..aku memang ikot perangai mak. suka tukar2 purse. so, mana lagi tumpahnya kuah kalo tak ke nasi.





*note : wanita sentiasa ingin kelihatan cantik.
even, benda sebesar biji sawi.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki