KLIK - KLIK

November 18, 2012

again....

Assalamualaikum wbt dan selamat petang...

macam biasa. bila dah habis cuti, kena la back to basic orang putih cakap. mana taknya, aku kan sudah bergelar pelajar balik. so, kena la balik ke tempat pengajian. terpikir gak, kalo lah aku dapat futher study dekat ngan kawasan rumah. rasanya, ulang - alik dah... tapi, sebab jauh. kata dekat pon, ada la 3 - 4 jam perjalanan beb.

kalo 3 tahun lepas. aku dah travel  (travel la sangat...) ke kulim sepanjang 3 tahun itu. lagi lama perjalanan nya. makan masa 5 - 6 jam gak r. kadang - kadang lebih daripada tu pn ade.

dalam pada tu, aku simpati dan merasa sedih dengan penderitaan yang d alami oleh penduduk d Palsetine. mana tak nye, Palestine sekali lagi d serang oleh Israel Laknatullah... dari jauh, aku hanya mampu doakan kesejahteraan rakyat Palestine dan moga tiada lagi yang terkorban gara - gara Israel Laknatullah yang jahat itu.

huhuhu....... marilah kita berdoa semoga Palestine bebas dari cengkaman Israel Laknatullah itu...


اللَّهُمَّ انصُرِ الإِسلام والمْسُلِمِينَ

اللَّهُمَّ انصُرِ المْسُلِمينَ فِي كُلِّ مَكَانٍ


(اللَّهُمَّ انصُرِ المْسُلِمينَ فِي فَلَسطِين (3كالي

اللَّهُمَّ دَمَّر الكفَارَ واليَهُـودَ والنَّصَارَى والمْشُرِكِينَ

اللَّهُمَّ يَا اللّـه يَا اللّـه يَا اللّـه إِهزِمهُم وَانصُرناَ عَلَيهِم

Wahai Tuhan kami,
Berilah kemenangan kepada Islam dan Muslimin,
Ya Tuhan kami,
Berilah kemenangan kepada Muslimin di semua tempat,
Ya Tuhan kami,
Berilah kemenangan kepada orang Islam di Palestin (3x),
Ya Tuhan kami,
Hancurkanlah Kuffar, Yahudi, Nasrani dan Musyrikin,
Ya Allah,
Ya Allah,
Ya Allah,
Ya Tuhan kami,
Kalahkan mereka, Dan menangkan kami ke atas mereka
















*note : hanya doa yang mampu aku berikan.






No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki