KLIK - KLIK

November 09, 2012

rutin telah bermula....

Assalamualaikum wbt...

hai semua. tgh buat ape semua?. 10.11.12....itulah tarikh hari ini. cantik bukan?. erm... semalam aku pulang kampung untuk bercuti... selama seminggu. UMT buat cuti sem kitorg sekali ngan cuti sekolah. cuma bezanya, kami bercuti seminggu je. budak sekolah cuti 2 bulan. beza kan? d kala cuti sekolah bermula, maka bermulalah aktiviti rutin setiap kali cuti sekolah. iaitu, memenuhi undangan serta jemputan majlis perkahwinan... yelah. time cuti sekolah nie...ramai yang nak dirikan masjid. sebab utama tunggu cuti sekolah, tentulah sebab nak kumpulkan sanak sedare. ye tak?.  kalo time x cuti, susah la nak kumpul...

awak... kita nak pelamin yang simple - simple macam nie je. boleh?. hik3


cantik kan? warna memang menyerlah. menaikkan suasana. ewah!. aku lak, hanye mampu berangan je la...



ada x cadangan aktivtiti ape yg boleh aku buat d kala cuti nie?. boring kot.... aku ingat nak buat aktiviti kait - mengait. tp tgk la dulu... huhuhuhu....




HAPPY HOLIDAY TO UMTians...





*note : kebosanan...


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki