KLIK - KLIK

June 24, 2011

memang aku JELOS. so??~~



assalamualaikum dan hye.

okey. malam nie entry pasal kesunyian diri yang teramatlah sunyi. sunyi sbb xde teman istimewa yang sanggup bersama aku untuk menghadapi waktu susah dan senang aku. kadang2 aku rase, bahagia tu datang kejap je..nape ek? x boleh ke if aku nak rase bahagia untuk selama-lamanya. macam orang lain, cople sekali, terus kekal. untung la kan if aku yang d takdirkan begitu. hahahaha. mungkin jugak itulah yang terbaik untuk aku.

actually, aku xde la merasa bosan sangat melainkan bila aku dok sorang2, bila x de keje, mase tu la kesunyian itu terasa. menusuk kowt. serius aku JELOS. jelos sbb orang lain bahagia dengan CINTA yang dia miliki. sedangkan aku?. tapi, aku tau..aku x boleh nak melawan takdir yang telah d tetapkan.

malam2 nie...mamang bosan sangat. hahaha. x kan la aku nak ganggu orang lain kan? orang lain pn ade kehidupan mereka sendiri. kehidupan yang lebih bahagia. sudah cukup dengan gangguan yang telah aku buat d sewaktu mase dahulu..atau mungkin jua..ini adalah balasan untuk aku. redha je...

but, aku cemburu sangat. bila orang yang pernah menjadi RAJA dalam hati aku sewaktu dulu mampu berbahagia ngan pasangan diorang. wah!!. alangkah bagus nya if aku mampu mencari pengganti secepat itu seperti mereka. aku cemburu, bila aku rase orang yang pernah berkongsi rase ngan aku telah berkongsi rase itu dengan orang lain. rase macam..nak je aku cakap "AKU MASIH SAYANG KO...DAN PLS COME BACK TO ME.." andai nya aku mampu mengungkapkan kata2 itu...

but, itu semua khayalan aku yang x mungkin kesampaian melainkan jika antara mereka merupakan jodoh untuk aku yang telah d tetapkan sejak azali lagi. kan3???.






*note : menunggu CINTA dengan sabar

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki