KLIK - KLIK

June 25, 2011

salah siapa?~~

assalamualaikum dan hye.

bagi aku, biarlah aku mengingati dia d sini. daripada aku harus bersedih dan bersedih. tapi, aku x sangka dia akn sms aku dengan mengatakan..rindu, sayang dan cinta pada aku. bagai d waktu dulu, d waktu aku dan dia mengecapi rasa bahagia itu. but...sayang sekali, temuan itu tidak lama. if benar ape yang d beritahu..aku berterima kasih pada dia kerana masih menghargai aku. walaupon aku tau, aku x layak untuk d hargai. but..aku juga manusia biasa yang ade perasaan ingin d hargai dan ingin merasai kasih sayang dari insan yang bergelar ADAM.

bila aku reply msg dia..dia terus mendiamkan diri. hinggakan aku merasakan bahawa dia tidak bersungguh dengan kata-kata nya. membuatkan aku menjadi sedih lagi. aku hanya nak dia paham bahawa aku d sini sentiasa menantikan sms dia. dan sehingga sekarang, dia masih memblock aku d Fesbuk. jika d fikirkan, nape dia x bukak aje block dia tu?. ahhhh!!...aku sangat tak paham ngan dia.

ape mungkin benar, dia hanya sms aku sebab dia bosan??. apakah benar begitu??...





*note : aku mengikut rentak kamu.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki