KLIK - KLIK

July 11, 2011

dedicated Wajah Kekasih song to u~~

assalamualaikum wbt dan hye.

erm. sumpah aku bosan. taktau nk wat ape. jd, aku join la room kelantan 2. saje2 nak chat ngan warga2 room tu. sambil d telinga mendengar lagu2 dari lappy. but. aku ngaku, sekali lagi aku mengingati nye bila secara tak terduga lagu Wajah Kekasih tersiar dan terngiang2 di telinga. sumpah aku rindu dia.

lagi-lagi bila terdengar bait2 lagu tu. sebenarnya lagu itu adalah lagu kegemaran dia. aku masih ingat bile dia kata dia suka lagu siti nurhaliza yang itu.

lirik lagu...

Ku menyaksikan dedaun kekeringan
Gugur ke bumi gersang tiada penghuni
Tiada mentari, awan kesuraman
Bagaikan waktu yang terhenti

Ku menyaksikan seraut wajah cinta
Yang kehampaan tiada lagi bermaya
Kini kehilangan sebuah harapan
Bagaikan cinta yang terkubur

Adakah mungkin untukku menghindari
Gurisan kasih luka di hati
Jiwaku resah apakah kesudahan
Kecewa ataupun bahagia ooo...

Ku yakinkan diri demi rinduku
Penawar hanya dari wajah kekasih
Walaupun rintangan datang menduga
Ku tempuhinya kerna cinta membara
Ooo... mimpi yang indah
Jelmalah dalam nyata
Wajah-wajah kekasih

Ku mengharapkan ikatan kemesraan
Antara kita akan terlaksana jua
Walaupun impian dalam kekaburan
Ku yakin padamu oh Tuhan

begitulah aku yang hanya tahu merindui dan mengingati dia. mungkin sbb rase sayang pada dia masih ade d lubuk hati aku. jadi, mase 7 julai baru2 nie, aku ade menghantar sms pada dia dengan menjanjikan sesuatu yang membahagiakan dia dan dalam masa yang sama mengecewakan diri aku sendiri. aku telah memberi janji sekali lagi bahawa aku akan cuba untuk tidak menganggu dia lagi.

jadi....aku hanya menuruti permintaan hati aku untuk belajar lagi agar dapat melupakan dia. walaupon, aku sendiri tidak yakin bilakah aku bisa melupakan dia.




*note : nothing to say.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki