KLIK - KLIK

July 14, 2011

tahniah!!!...anda layak ke Universiti....~~

assalamualaikum wbt dan hye.

bertemu lagi dalam ruangan terbaru untuk hari Jumaat yang berbahagia dan yang damai serta hening nieh. okey. bagi sesetengah indivudu yang telah melepasi STPM dan fresh graduate diploma student. hari nie mungkin hari yang paling d tunggu-tunggu. kerana ape ye?. kerana hari nie merupakan hari penentuan dan mungkin korunk akan mengetahui d manakah korunk akan d terima untuk korunk futher study korunk. macam aku....aku memang merupakan fresh graduate from politeknik kulim. but...itu tak bermakna aku akan d terima untuk futher study aku...kenapa??..meh aku listkan sebab2 nye.

  • aku apply dalam intenet je.
  • aku x hantar borang permohonan seperti org lain buat. hehehe.
  • aku x bersungguh macam kawan2 aku yang lain untuk kemasukan Sept nie.
  • aku merasakan aku belum ready untuk study bln Sept. (boleh ke cenggini?? )
hehehehe. tapi aku de gak la try cek. malam td, aku try cek. korunk tau dia balas ape? "sistem semakan UPU hanya boleh d semak pada 15 Julai mulai jam 12.00 tengah hari..."

aku ingatkan leh cek pkol 12.00 tengah malam. mane tak nye, sbb mesej tu aku terima 1/2 je yang mengatakan jam 12.00 tengah...(tengah ape??...tengah malam?, tengah hari?). aku saje je cek. mane tau, kalo aku memang benar2 ade rezeki...dah lah x hantar borang tuh, then, x isi pon MUET aku dapat bape...hahahaha.

mana jalan pilihan hidup korunk?. kalo aku, tentulah aku nak success...dalam ape jua bidang
JADI...untuk itu...aku putuskan untuk sambung study aku dekat sini


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng, jeng, jeng....

nah...korunk ingat aku layak ke untuk ke sini??. borang pon aku tak hantar, camne orang sana nak ambik aku untuk berada d situ?.

sebenarnya, 99% mengatakan bahawa nama aku takkan berada sebaris ngan nama korunk2 yang dah berjaya apply Universiti dengan prosedur yang betul. bukan macam aku. apply je, tapi borang tak hantar. hancusss!...

so...im totally confident that, i cannot futher study in September 2011. i'll apply for the second intake for this year...I WILL...

tapi mesti korunk kata ...."alamak ai..tajuk atas bukan main gempak. tapi itu GEMPAK semata-mata. ingatkan betul2.".....(jangan marah aaaaaa...) ;)

*korunk hengat nie betul2 ke?. nie cobaan semata-mata dari aku,..




*note : all the best and good luck
kpd semua yang telah apply
ikot prosedur yg telah d tetapkan.



3 comments:

al_hakim said...

aish.awat tak mohon betul2..

zura asyfar addy rifqhiey said...

hehe...bile bace ur entry same je like me cz tak bersungguh2...dulu tak amik pon muet cz bz sgt...lgpn ingt dpt pointer biase2 je...sekali terkeluar gempak punye...haha...members yg amek muet pointer tak smpai tiga plak...adoi......so nk apply uni cmne cz tak amek muet? last2 koje lah dulu...smbung degree tu anytime je boleh kan? peace :D

cik najibah said...

al hakim : x bersungguh sbb mse tu Muet xdak ag. pas tu, rase mcm kejap je dpt rehat. xpe. bln 12 nit apply ag.

zura : hehehe. betul...

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki