KLIK - KLIK

November 24, 2011

malam nie kan malam jumaat....

assalamualaikum...

sedang buat ape semua?. urm. bosan lah. facebook aku seolah2 beku je. tak jalan. mungkin tak bagi aku on9 facebook malam nie. nak marah pon ade gak, tapi pasrah je lah. nak marah banyak2 pon takguna. nak sumpah seranah banyak pon x guna. tambah dosa lagi ade la. anyway, esok masih ade kan?.

entah lah. entry nie sesaja aku buat. taktau la ade orang nak bace or not. urm. lagipon, im not famos blogger u know?.






*note : stat tutttt......hari nie.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki