KLIK - KLIK

November 25, 2011

sakit hati.....

assalamualaikum..

hari nie mood aku memang down. sebab daripada malam tadi laptop aku tak dapat on facebook. adui!!!. tension. nak kena bwak laptop g kedai r nie. nak kena "basuh" (format la tu)...tapi tulah, aku nie sekarang tengah sayang duit. nak belanja2 yang tak tentu pasal. mana nak beli DSLR lagi. duit pon belum cukup2 lagi. nasib la blog nie boleh d update. kalo tak dapat gak, memang payah la!. tapi serius tension bila x dapat on facebook. dah rutin harian aku nak kena online facebook kan.





*note : tersangat sakit hati!!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki