KLIK - KLIK

November 23, 2011

spotaneous thursday # indah nya jika....

assalamualaikum


memandangkan hari nie hari Khamis. maka, dengan berbesar hati nye...aku nak entrykan sesuatu secara spontan mengenai Indah nya Jika....... jika ape ye?. kalo aku, aku akan katakan bahawa...Indah nya Jika Mimpi2 yang Indah yang kita lalui setiap malam2 tido kita itu menjadi kenyataan...tambah2 lagi jika mimpi indah itu untuk kita, cinta kita, diri kita, keluarga kita...pendek kata sesuatu yang membahagiakan kita..

anyway, aku takde la nak menyangkal kata2 bahawa "mimpi itu mainan tido...", so....amatlah tipis or jarang sekali ape yang kita mimpikan akan jadi kenyataan...btw, malam td aku mimpi tentang seseorang...siapa seseorang tu?. adalah...but the person not JY. sebab tu aku kata indah nye jika mimpi menjadi kenyataan. dan pagi tadi, bila bangun...terus aku senyum sorang2. hak3. mungkin agak kelakar ngan mimpi tuh. sbb Mustahil sekali orang yang muncul dalam mimpi aku tu tau tentang isi hati aku. hak3.

dan aku sepatut nye melupakan mimpi tu. tak sepatutnya aku ingat mimpi yang tak tau kejelasan nya. sekadar mimpi je, bukan nyata pon. dan harus d ketahui, aku tak akan sesekali menyatakan perasaan aku pada orang2 yang aku suka or minat or sayang. sebab aku seorang yang pemalu. sebab tu jugak...aku banyak KEHILANGAN insan2 yang aku sayangi. mana taknya, aku x nyatakan perasaan aku. aku takut, dan bagi aku...cukup la kalo aku menyukai or meminati or mencintai seseorang tu dalam diam. sebab aku taknak rosakkan feel itu. andai baik penerimaan nya, its okey la. but if penolakan yang aku terima??...pasti akan melukakan hati aku sendiri kan?...

kalo aku terluka...takdelah aku nak senyum macam nie...

maaf!!...gmbr dalam gelap. but i like...

akhir kata...terima lah lirik lagu Hatiku Milikmu by NeraAF9...btw, aku suka lagu nie...tak jemu-jemu dengar nya...

mungkin jugak sebab lagu nie sesuai dengan diri aku...yang sentiasa merindui dia..

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu

Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini



*note : bagiku,Mustahil sekali

untuk mimpi jadi nyata.


1 comment:

AzaZanie said...

oi2 syg,,,if u syg sm1 2,,just luahkan.if die tolak 2,means die bkn jdoh u...terima dgn ati yg trbuka.dnt be shy anymore.(::

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki