KLIK - KLIK

January 05, 2012

spontaneous Thursday # Subhanallah...aku kagum.

awan putih seakan2 membentuk kalimah NYA.

kalimah agung, Allah.

cantik, biasan cahaya Matahari

Assalamualaikum wbt...

hai semua. aku baru je balik dari perjalanan yang biasa d lalui oleh aku bersama family tercinta. ke mana lagi kalo bukan ke tg.malim...tempat berkumpulnya kami sekeluarga bila ade mase cuti dan ade urusan penghantaran my sis...plus-plus penghantaran my lil bro ke sana yang berpindah sekolah ke sana. anyway, just...back to our title...actually, in this entry..i would like to share with u all a few pictures yang aku rase sangat mengagum kan. sebab...aku d beri keizinan untuk menghayati keindahan ciptaan NYA. dan aku bertuah kerana d beri kesempatan oleh NYA untuk melihat kebesaran NYA, melalui picture yang d snap oleh aku menggunakan Canon EOS1100D...bukan nak menunjuk yang canon tu kepunyaan aku, but...i think, jika aku tidak memiliki itu, mungkin agak mustahil untuk aku mensnap picture tu dan aku terperasan akan kalimah agung...Subhanallah.

walaupon, bagi orang lain...yang pernah melalui seperti apa yang aku baru lalui beberapa hari nie adalah perkara biasa.. aku tetap rasa sangat2 bersyukur sebab aku terpilih untuk menyaksikan sendiri keagungan Allah melalui pohon2 yang membentuk kalimah NYA. thanks Allah....




*note : takkan mampu aku
lupakan buat selamanya.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki