KLIK - KLIK

January 21, 2012

awak.............



assalamualaikum wbt...



hai semua. malam nie. aku cuma nak bagi beberapa perkara yang aku nak bagitahu kepada seorang hamba Allah.

siapa dia?. biarlah aku je yang tahu...


  • 1. saya taksangka kita terus putus kawan .
  • 2. maafkan saya sebab selalu ganggu awak.
  • 3. maafkan saya sebab saya masih takdapat lupakan awak sepenuhnya seperti mana awak lupakan saya.
  • 4. saya cuma mampu menahan rasa bila saya melihat komen2 dari teman2 awak yang saya kenal mengenai kebahagiaan awak sekarang.
  • 5. saya takmampu buat apa2 bila saya rindu awak.
  • 6. kenangan-kenangan yang kita lewati bersama masih segar dalam ingatan saya.
  • 7. awak adalah orang yang paling saya sayang selepas keluarga saya. (mungkin kerana itu saya tak mampu bertahan lama dengan awak, sebab ALLAH nak menguji saya dengan hilangnya awak dari hidup, & dari pandangan saya...)
  • 8. walaupon saya add fb adik awak, saya takberani nak bertanya apa2 tentang awak, kerana saya takmampu nak hadapi cemuhan awak pada saya bila saya just nak tahu apa yang terbaru tentang awak.
  • 9. awak, Kulim tempat kita bertemu dan berpisah...di situlah tempat saya terpaut pada awak mase kita sem1.
  • 10. tima awak melamar saya...sayalah insan paling bahagia.
  • 11. awak, saya minta maaf sebab saya pernah ganggu gugat kebahagiaan awak dengan kekasih awak after kita clash dulu...
  • 12. awak...........sebenarnya terlalu banyak yang saya nak nyatakan pada awak. tapi, saya takmampu nak luahkan semua. tapi. mungkin perasaan ini akan hilang bila tiba waktunya.


ps : apakah saya mampu merelakan kepergian awak dari hidup saya bila
saya membakar semua kenangan saya dengan awak?.gambar2 awak yang ade dengan saya?


(inilah gambaran hati saya selepas putusnya hubungan cinta itu...dan kalaulah awak sayang saya.....)






*note : awak, perlukah saya buang semua
tentang awak yang saya ada??




No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki