KLIK - KLIK

September 28, 2010

bahagia atau x??~~

ishh....baru je aku rase happy malam td...

tp hari nie...aku dah rase sedih balik...

atau aku mungkin x d takdirkan utk bahagia??...

aku cume nak rasa diri aku d cintai mcm org lain...

boleh x aku dapatkan 2??...

atau pon ade syarat utk aku dapatkan semua 2??...

aku xnak nangis ag dah...

walaupon tika saat aku menaip bait2 kata nie...

air mata aku hampir2 menitis lagi ke bumi ALLAH nie...

aku sedih...

mengapa rase cinta nie amat menyakitkan bagi aku??...

mengapa bila aku merasakan aku sudah jatuh cinta...cinta itu bukan milik aku??...

boleh x aku nak kan cinta 2??...

aku cume nak dia tau...aku sayang dia...rindu dia...nak dia kembali...

aku terlalu merindui dia...

walaupon dia dekat...aku merasakan dia semakin jauh...

why??...

i need u so very much...

bisakah aku undurkan balik mase dan betulkan semua??...

tp...aku malu...

malu sbb masih terhegeh2 dkt dia...sedangkan dia??...

aku x tau ape yg ade d dalam hati dia...hanye dia yg tau ape yg dia rase...

aku x kan marah dia kalo dia x mampu cinta aku seperti aku cinta dia...

aku perlukan nasihat daripada sesiapa yg sudi memberi nasihat pd aku...












aku hanya cinta kamu..........................

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki