KLIK - KLIK

September 06, 2010

ke mana la dia nie??~~

issshhhh...daripada pagi2 lg aku msg dia x balas...

nape ek??...akud de wat salah ke??

sokmo dia lambat balas msg aku...

aku nie dah lah x leh tunggu lama2...

isssshhhh....sampai pkol 4 petang nie pon...dia x balas msg aku...

aduh la...tolong la...kalo awk rase saya x leh jadi macam ape yg awk harapkan...

awk bgtau la...berterus terang....

kalo awk rase sy x leh berubah...dan kalo awk rase nak relationship ngan org lain...

saya x kan halang awk...

sbb 2 hak awk...cume 1 je saya mintak ngan awk....

bgtau saya...awk buat saya tertunggu2...

saya pon paham kalo awk dh x nak saya...

sbb saya gemok...hodoh...

kalo sebelum nie pon...ngan org lain pon...mcm nie jugak...

saya x paham....mungkin ALLAH tetap kan saya x layak bercinta...

tapi saya nie la yang degil...

selalu jugak nak ade pasangan...padahal org x iklas pon terima saya sbg pasangan...

saya teringat dekat ex2 saya pon...mcm nie jugak...

sampai gaduh2...bodoh je saya nie sbb nak sangat bercinta...

padahal org x nak pon dkt saya...kalo org yg x hensem pon x nak saya...

apatah lagi kalo org ensem macam awk...

saya jugak yg salah sbb...syok sendiri...

aduh!!!~~~saya dah penat nak nangis...

ape yg saya boleh kata dekat awk ialah...saya hanya berserah kepada takdir...

jika kali nie masih x kekal jugak...apalah daya saya...

huk3...mmg la sedih...tapi saya x mampu melawan takdir...

mungkin saya kena beri tumpuan 100% dekat pembelajaran saya...

dan mungkin jugak itu yang terbaik...





i just...dont know...why this is should be 2 me,,....;


:'(





*note bt abdullah thariq : cinta saya x pernah d hargai....apa lagi daya saya...sory la awk kalo saya byk menyusahkan awk...tq sbb dah bahagiakan saya...saya tau awk x dapat terima saya...sbb 2 awk x balas msg saya...saya paham!!!~~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki