KLIK - KLIK

September 14, 2010

menangis lagi!!!!!!!!!!!!!!!~~

aku lemah sekarang...

aku lemah....

lemah....


nape buat aku mcm nie??...aku faham kalo kamu sudah tidak memerlukan aku...aku faham...kerana semenjak dulu lg...aku x pernah bertuah utk berada d sisi mane2 kaum adam...

aku x tau d mane keburukan aku yg aku sendiri x tau bile jadi mcm nie...aku rase aku dh jd terbaik utk kamu...tp...


aku silap....






maafkan aku jika aku belom layak dan belum sempurna d mata kamu...maafkan aku kerana selalu menyusahkan kamu...

im sory!!!!~~ :'(

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki