KLIK - KLIK

September 15, 2010

tiada lagi~~

ini adalah perkara terbaru yg terjadi kpd hidup aku...aku dah membujang kembali...kenape??...


sbb aku blm sempurna utk dia...dan aku rase...biarlah aku hidup sendirian...


aku x nak menyusahkan dia lg...


aku byk serabutkan dia...


aku harap dia dpt terima dengan hati yg terbuka dengan keputusan aku nie...


bkn nya aku suka2 nak buat keputusan utk putus...tp...aku x larat nak menangis...nak bersedih lg dah...


biar lah...dia pon cakap kat aku...dia x cukup baik utk aku...


erm...mungkin itu alasan dia bile dia dh x mampu menerima aku...


aku akur...mulai...detik 15.sept.2010...aku putuskan utk hentikan perhubungan nie...


bg aku...dia baik...tp, aku x layak dengan dia...aku jahat...teruk...sbb x dapat jd yg terbaik utk dia...


mungkin...aku d takdirkan utk tidak bercinta lg...


biarkan lah...aku tetap aku...


aku x kan merubah diri aku utk org lain...







maafkan syg...sbb blm mampu bahagiakan abg...maafkan ats segala kesalahan syg...assalamualaikum wbt...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki