KLIK - KLIK

September 22, 2010

my problema~~

dh lame dh rase nye x mengupdate blog nieh..hehehe..busy kit skrg nie..byk keje...


aku x tau la ape lg yg x kena ngan diri aku sendiri...mane x nya...semua result exam teruk...nape la sem nie aku teruk sgt??...


apakah mungkin kerana aku masih belum dapat menerima kenyataan bahawa aku sudah x bermakna bg hidup dia??...


dia yg aku maksud kan ialah...seseorang yg masih mencuri hati aku walaupon dia sudah membuat aku sedih...buat aku merasa down sgt2...dia adalah org yg plg aku syg selepas aku syg rashid...


nape ek??...setiap org yg aku syg..mesti akn menjauh dari aku...mungkin jugak sbb aku x layak utk diorg semua...tp aku punya perasaan syg yg sgt mendalam kpd diorg...



td...dengan izin Allah...aku ternampak dia...walaupon hanya utk beberapa saat...cukup la bg aku...sbb aku terlalu rindu dia...aku tau...aku bukan sape2 lg d dln hati dia...


aku akn terima dengan hati yang terbuka...asalkan aku dapat terus menyayangi dia selagi hati aku msh menyayangi dia...aku x kan mengganggu dia...aku tau dia cukup bahagia bersama insan baru yg lebih layak daripada aku....



aku akui...aku sedih...tp aku yakin aku msh syg dia...sbb aku sgt2 menggeletar apabila aku tau dia ade d kawasan yg sama...


yeah!!~~i know...i should forget him...but, 4 now...i just cant forget him...i dont know until when i love him...


he not love me anymore...and i accepted although my heart so down 2 heard that...im sory 4 not forget u till now...



our memory was happened too much...i just cant throw out our memory...and its was my fault when i was love u on my 1st sight...when i see u...



thats my fault...im sorry....
















im sad again!!!!~~~

1 comment:

cik najibah said...
This comment has been removed by the author.

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki