KLIK - KLIK

February 02, 2012

di malam Jumaat ini....

assalamualaikum wbt...


hai semua. selamat malam jumaat. lama tak hapdate. tapi, rasa nya takde beza kan...bkn nye ade orang nak singgah. tapi...thanks kepada yang singgah sini. anyway, masa entry nie d taip...

aku bagaikan orang bisu. mana taknya, ulser naik 3,4 tempat kat lidah dan mulut nie. sakit beb. nak ambik wudhu pon pedih, nak makan pon tahan macam tu jela...ape lagi kalo nak cakap. kang tak pasal2 tergigit kat ulser tu. mau nya meraung. tapi, kalo aku meraung...hilang la macho dan ayu aku kan?.

urm..buat masa sekarang, aku macam konfius. kecewa. bunga2 hati pon ade. tapi tulah. susah nak gambar kan. okey. let me explain....

  1. KONFIUS. sebab masih terfikir sama ada nak terus bekerja d situ or cari keje baru.
  2. KECEWA. sebab masa cek uitm td, jawapan nya tak seperti yang d harapkan. bkn rezeki aku lagi la tu kan. pasrah sajalah.
  3. BUNGA2 HATI. sebab tetiba rasa mcm terpikat dkt seseorang.

kaitan dengan no 3...tp...ini blm lagi kenal. setakat hai2, boleh la kot. maklum lah, hati aku nie dah macam batu. susah nak terima mana2 laki...kecuali, ade yang sanggup tahan ngan aku. mungkin, satu masa aku akan terima. itupon kalo dia pn terpikat ngan aku. hak3. jauh je angan. macam tak tercapai akal je. mana taknya, tak semestinya dia add aku, dia suka kat aku. nonsense je semua tu. (sudah lah tu najibah oi...jangan nak berangan2 sangat. )

d kala malam jumaat nie. aku rasa macam aku nie hamba yang tak bersyukur. sbb peluang baca Yasin ade aku tak gunakan. dah 2-3 minggu kot aku tak baca Yasin malam jumaat. cuma malam nie, aku memang tak terdaya nak baca sebab lidah kena ulser. silap aku minggu yang lepas, aku tak gunakan. minggu lepas, adik beradik balik...rasa nak main ngan diorang. (hurm...taktau nak kata lah...)


ps: dalam hati ade taman.tapi...perlu ke dgn org yg asal dari daerah sama?




*note : jangan nak mimpilah.
dia add sbb nak berkawan je.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki