KLIK - KLIK

August 13, 2012

barang baru beb!

Assalamualaikum wbt...

hai semua. macam mne puasa?. hehehehe. kejap je puasa sebulan nie. pejam celik, pejam celik... dah 24Ramadhan...

cik slipper lak... tak lama dah nak masuk study. daftar pengajian d UMT. lepas nie, jarang la dapat berFB. berBlog. masa sekarang pon jarang - jarang ke...

rasa nya semua dah tau cik slipper sekarang sibuk ngan kegiatan mengait. nie pon baru je settle yang d order dari member poli merangkap roomate cik slipper mase sem 5 dan sem 6. beliau adalah salah seorang daripada roomate cik slipper. kamcing gak r. mana - mana nak pergi, jarang pergi tanpa berteman ngan diorg semua.

nak tgk barang baru itu?. tapi dah d pos ke Arau, sbb member yang nak barang nie dok study sana. kata nya nak bagi dekat insan istimewa. untung la dia ada orang sayang. huhuhuhuh.

nak tgk?. OK jom!...

mafla dan pencil case.


huhu. harap dia puas hati la ngan hasil keja tangan aku nie. sbb nie first time aku coretkan nama atas mafla. dan mafla tu sendiri pon first time aku buat.




*note :  kena tido awal. sbb ngantuk!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki