KLIK - KLIK

August 21, 2012

Tolong... ada Open House (entry gambar)

Assalamualaikum wbt...

sedar tak sedar dah raya ketiga kita hari nie kan? macam mana raya? tipu la kalo korang kata korang tak eksited nak raya. macam aku gak la. cuma, aku tak de lah x sabar - sabar sebab dah besar kan? hahaha. bukan besar saiz. tapi sudah mencapai umo matang. dah layak jadi mak budak. tapi, bapak budak takde lagi. macam mana nak jadi mak budak. ooopppsss!. terlebih sudah.

well...bila dah matang nie. dah tak layak dapat duit raya, tak layak kumpul angpau banyak - banyak. cuma, kalo kena bagi duit raya dan angpau banyak - banyak ada lah. tapi... aku tak mampu beri lagi. sebab aku tak bekerja atas sebab -  sebab tertentu.

tapi... tahun nie ada lagi rezeki aku nak dapat duit raya. daripada atuk, daripada sedara dan daripada adik beradik aku. boleh RM55. hehehe. okey la tu kan?. lepas la kalo setakat nak topup.. hik3.

 first group yang datang.... ke open house

 terima aku apa ada nya aku...

 mereka...

 meet my friend., BFF. Shamsuriayanti....

 mereka sahabat....

 kakak cium mak ngah....

 yeah!. kakak sayang atuk....

nenek pon kakak sayang. sangat!!!.


banyak lagi gambar, insya Allah entry ke dua akan menyusul lepas ini. tapi... tak tahu bila. nak tengok gambar? kena la tunggu. 

hari - hari, hari raya. sebab Syawal itu sebulan.... kan, kan, kan?



*note :  salam sayang,
cik slipper... 

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki