KLIK - KLIK

August 15, 2012

semakin hari, semakin hampir...

Assalamualaikum wbt...

dan selamat berpuasa hari ke 27. okey... pasti ramai dah siap -  sedia nak sambut aidilfitri kan?. baik orang muda, tua, kanak - kanak dan semua golongan. mana tak nya. hari raya nie merupakan hari kemenangan pada setiap orang Islam yang menjalani ibadat puasa dengan penuh kesabaran dan berjaya berpuasa sebulan d bulan Ramadhan melainkan bagi orang wanita yang punya keizinan yang MEWAJIBKAN puasa d tinggalkan dalam tempoh itu. rasa nya semua dah tahu kan?.

Lelaki dan Wanita nie masing - masing punyai keistimewaan tersendiri d sisi Allah. so, jangan pernah anggap kalo jadi wanita tak boleh ini itu, kalo jadi lelaki pon ada pantang... sebab, lelaki dan wanita saling melengkapi kerana itu d cipta berpasang - pasangan dan itu adalah fitrah nye.

aduh... melalut lak. SEMAKIN HARI, SEMAKIN HAMPIR...hampir dengan apa?. dengan Raya?. hehehe. itu salah satu nye. lebih kurang 36 jam daripada sekarang, umat Islam akan ber Aidilfitri... itu pon kalo jadi raya hari Ahad, insya Allah. tapi tajuk kali nie semakin hampir dengan bulan September. atau lebih tepat tarikh 02 September... nak tau apa ada pada tarikh itu?.

kemasukan ke UMT.

hehehe. mesti confuse kan?. 02 September tu tarikh kemasukan ke UMT. tarikh pendaftaran bagi pelajar baru intake September 2012. itu tawaran untuk aku. apakan daya, Terengganu lebih dulu memilih aku sebelum KL, PERAK... hahaha. 

tapi okey gak la. sbb lagi dekat ngan umah. Chicha - K. Terengganu dalam 3 jam. tak jauh kan?.  okey la tu. kalo rasa nak balik jumpa mak, leh balik.... 

itulah, kadang - kadang rasa tak sabar nak masuk study. tapi, minggu first tu ada minggu Orentasi atau lebih tepat minggu suai kenal. mase kat SMT Bachok (2006/2007) ada gak minggu nie, minggu pendedahan kepada sekolah dan senior - senior. d Poli Kulim @ PTSB juga ada minggu suai kenal. minggu pengenalan kepada politeknik, peraturan, senior, politeknik dan macam - macam lagi lah.

urm.... hope semua baik - baik saja masa dok Terengganu nanti. insya Allah.



*note : aku serasi bersekolah pada 
setiap ahad - khamis.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki