KLIK - KLIK

August 11, 2010

ahlan wasahlan ya ramadhan...dan selamat berpuase semua~~

kali nie...dengan izin ALLAH...dapat lg aku hidup dan menghirup udara segar milikNYA..dan hari nie...sudah 2 ramadhan..bermakna hari nie hari kedua aku berpuasa..jd, 1st of all...aku nak ucapkan selamat berpuase buat semua rakan2...dan keluarga...hihihihih...

aku gembira kerana...ALLAH memberi aku ruang untuk terus berpuasa sehingga ke tahun 2010...dan sehingga ke hari kedua nie...hehehehehe...walaupon puasa aku dalam keadaan yg x stabil...aku tetap besyukur kerana aku dpt mengawal emosi sedih aku nie...hik2...

so...i'm a kelantaniess...aku dh potong line celcom aku...aku x tau nak g idupkan balik no 2 atau x??...tp kalo aku x g idupkan...aku kena g update maklumat aku d fail poli...aduh2...

kalo ngan org lain...aku x kisah...tp kalo ngan poli t kalo ade pape...susah la diorg nak contact2 aku...huk3...d bulan puasa nie...mood aku asyik nak dgr lagu nasyid je...hehehehehehe...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki