KLIK - KLIK

August 20, 2010

midterm~~

kali nie aku nak bercerita la cikit sal kestudian aku yg semakin sebuk...
stat ngn this week...dh de 2 midterm..huk3...sian...kena study byk utk midterm..hope can answer all the question...hehehehehe....

utk this week...de 2 test...international marketing dgn distribution channel and retailing...aduh~~kena struggle la nampaknya...utk next week b4 go back to raya lak...ade test..business management, dan marketng research...

utk consumer behaviour 2 blom tau ag...huk3...aku pon x tau nape sem nie aku rase susah gile aku nyer subjek...kawan2 aku pon kata cm 2 gak...adoi la...nape aku rase sehari dua nie aku semakin rajin membasuh kain??....lalalalala...rajin ke??...rajin la kowt...

hehehehe...semalam aku kuar ngan che ku aien...konon2 nya aku nak g beli contact lens...tp x beli pon...g seuvery2...mahal kowt...rm33-90...huk..tp de keistimewaan masing-masing r...huk3...alih2...x beli pown...

lain yg nak beli...lain yg dibeli...aku pon xtau nape ngan aku nie...huk3...bile dok jalan2 2...beli la tudung syria RM25.00 sekali ngn inner...then, jalan2 ag...nampak kedai beg...terbeli 1 beg harga setelah dirunding jd rm38.00...hek3...t aku ambik gmbr then post kat sini...hehehehe...saje je nk tunjuk beg cntik aku 2...oppppsss....cantik ke??...ntah...korunk agak cantik x??

musim2 puasa nie..bile sahur de gak r rase mcm malas nk bangun...tp kalo aku x bangun, lambat r sikit dak2 nie nak bangun...kalo x bangun...jawab nya, x sahur r..kalo x sahur, lapar r jawabnya...

hahahahaha...mcm2 la aku nie kan...aku teringat lak kisah ramadhan di tahun 1999...
mase nie aku berusia 9 tahun..mase nie aku slim ag...huk3...nak d jadikan cerita...mase tahun nie aku kena masuk wad utk operate perot aku...kena appendik...huk3...(makan banyak sangat mase berbuka dan malamnya)...bile dah siap muntah2 2...mak aku bebel...kata "2 la..makan banyak sgt..."huk3...then, aku d serang demam...jd rase letih je whole day...

then, aku x bgtau mak aku ape yg aku rase...tp bile dah berlanjutan x sihat 2...aku d bawa ke klinik persendirian...dr. kata...x de pape...demam biasa...bg ubat then balik...tp bile dh berberapa hari masih mcm 2...aku d bawak lagi ke klinik poo di kota bharu...bile dia ultrasound...

dia kata,..aku kena masuk wad...sbb aku kena appendik...then, aku masih ingat...malam Y2K...tahun 2000...Millenium...aku d bedah d hospital universiti sains malaysia...huk3...nasib sempat g chek dkt klinik poo...sbb doktor kata usus aku dah pecah...kalo lambat, aku leh mati...

2 la kisah nya...DIA nak bg aku merasai pengalaman hidup selagi ade nyawa dari DIA...then, sampai sekarang parut bekas operate 2 ade lg...huhuhu...bekas jahitan pon ade lg 6...mase dok kat hsopital nie mcm2 gaya pesakit yag aku leh tgk...mane taknya...aku dok situ sampai hari last puasa...huk3...hehehehe...dan sbb aku pon pesakit mcm diorg...

mase nie...aku tau aku dah susahkan keluarga aku terutama ma dan abah...maafkan anakmu ini...hehehehe...jiebah syg ma ngan abah (wah!!~~pengakuan terbuka sambil berlagak bangga ngn diri sendiri)...bile hari last puasa 2...doktor kata dah boleh balik...bile balik umah, org lain g beraya...aku lak kena jage umah...huhu~~kesian...sedih aku...hak3...padan muka...

mase balik umah nie la...mak aku jaga makan, minum aku...mak aku mmg jaga tempoh aku kena pantang...kalo korunk nak tau...time nie r yg aku rase x suka...sbb nk makan pon., kena controll...ye la...kalo x controll nti jd penyakit lain gak...lbh baik kena pantang sekarang daripada kena penyakit lain...aku dh x sanggup kena hadapi penyakit lain...hahahahah~~

2 tahun aku berpantang daripada makan ikan tongkol @ ikan aye...huk3...2 lah d kata kan pengalaman...dan daripada pengalaman aku 2 la aku menghargai hidup aku...hehehehe...tq GOD...cos give me chance to live...

setakat nie je la cerita aku kali nie k???...t sambung cerita lain ag...cik slipper nak mandi dan study lak...huk3...see me at fb...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki